Najkorzystniejszy outdoor – zalety reklamy z podświetleniem LED

Reklama nieprzypadkowo zwana jest dźwignią handlu. Sprawnie prowadzona kampania, jest kluczem do sukcesu. Trudne jest sprzedanie usługi bez reklamowania jej. Znane są różne typy reklamy. Niezwykle popularnym kanałem jest aktualnie Internet. Ma to miejsce dlatego, że koszty nie są wysokie.

IDEAMO - murale

Autor: 7 w d
Źródło: http://www.flickr.com

Powinno się jednak wspomnieć, że choć Internet jest niezwykle popularny nie ma takiego zasięgu, jak np. reklama zewnętrzna, czyli plakaty, billboardy czy reklama świetlna. Outdoor jest jedną z najstarszych form reklamy i – jak dotychczas – najbardziej skuteczną. Poza tym reklama zewnętrzna nie jest tak droga, jak ta emitowana w telewizji czy radiu. Niewątpliwie wyróżniana tutaj forma zareklamowania ma swoje wady i jedną z nich jest na pewno ograniczona widoczność billboardów po zmroku oraz w czasie złej pogody Pomocnym rozstrzygnięciem będzie reklama podświetlana LED. Z jakiego powodu proponowany jest właśnie ten rodzaj? Ponieważ podświetlanie LED ma wiele zalet, które sprawiają, że jest to najkorzystniejszym sposobem reklamowania produktów i usług. Przede wszystkim widoczność jest bardzo dobra, zarówno nocą, jak i podczas złej pogody. Niezwykle ważne jest to, że reklama świetlna led nie sprawia, że potencjalny klient zostaje oślepiony światłem. Zdecydowanie ułatwia to odbieranie przekazu. Poza tym podświetlenie LED na pewno rzuci się w oczy, więc człowiek przechodzący obok kasetonu bezproblemowo zauważy reklamę. Wydaje się, że reklama świetlna LED generuje wysokie koszty, jednak podświetlanie LED jest niezwykle energooszczędne. Dodatkowo diody LED działają przez długi czas, dzięki czemu wymiana następuje naprawdę nieczęsto. Diody te są także przyjazne środowisku, ponieważ do ich produkcji nie używa się rtęci. Lampy dostępne są w niemal wszystkich kolorach, dlatego też tworzenie kolorowych banerów nie jest najmniejszym problemem. Plakaty czy też billboardy są niezwykle skuteczne, ponieważ mają bardzo szerokie grono odbiorców. Dodatkowo tzw. murale to najskuteczniejszy sposób, by szybko przekazać wiadomości, np. o promocjach i ciekawych ofertach . Trzeba jednak mieć na uwadze, że człowiek patrzy na reklamę jedynie przez chwilę, tak więc musi mieć ona jasny przekaz, a przede wszystkim niedługi, gdyż zbyt duża ilość słów do przeczytania sprawi, że odbiorca nie zapozna się z całością treści.

Reklama ledowa

Autor: clry2
Źródło: http://www.flickr.com

Podświetlanie LED w dodatku skupi uwagę na przekazie i będzie pomocne nocą oraz w czasie złych warunków atmosferycznych.

Czy masz chęć na następne podobnie interesujące wpisy? Jeśli tak, to pragniemy Cię poinstruować – kliknij i sprawdź (https://brandgood.com/) tu dużo więcej.

Warto zainwestować w tego typu reklamę. Nie tworzy wysokich kosztów, a jest naprawdę skuteczna. Na pewno przyniesie wyłącznie korzyści dla całego przedsiębiorstwa.