Chyba każdy z nas czasem jada coś na mieście. Czasem z uwagi na lenistwo, innym razem w pośpiechu, lub przez brak umiejętności kulinarnych.
W każdym z tych przypadków oczekujemy jednak, iż nasze fundusze się nie zmarnują, a nam przyjdzie skosztować smacznego dania.
Autor: amateur photography by michel
Źródło: http://www.flickr.com
Autor: A_Peach
Źródło: http://www.flickr.com
Autor: Chris & Karen Highland
Źródło: http://www.flickr.com
Wielu z nas bierze na tapetę
wyłącznie umiejętności kucharzy. Jest to niepoprawne myślenie,
gdyż na sukces
kulinarny składa się dużo więcej elementów, które najczęściej w
całość łączy kierownik restauracji. To jemu podlegają osoby w niej zatrudnione. W zależności od funduszy, którymidysponuje właściciel osób w konkretnym lokalu jest zatrudnionych mniej lub więcej. Wszędzie znajdziemy jednak osobę, która odpowiada za czynność, która na pierwszy rzut oka wydaje się być prozaiczna – robienie zakupów. Wbrew temu, co można sądzić w przypadku restauracji jest to niezwykle istotna sprawa. Właściwy wybór produktów jest fundamentem dań, które mają z nich powstać.
Jeśli powyższy tekst daje Ci do myślenia, kliknij tu i ponadto zdobądź wiarygodne info (https://contra-odszkodowania.pl/ile-czasu-ma-ubezpieczyciel-na-wyplate-odszkodowania/), które również są godne zauważenia.
Nawet najwybitniejszy szef kuchni nie wyczaruje pysznego posiłku z gnijących warzyw. Za zakupy odpowiada często właśnie kierownik restauracji, jednak wcześniej ktoś musi sumiennie przygotować dla niego ich spis. Za wygląd lokalu odpowiadają przede wszystkim kelnerzy, bo to ich zauważamy tuż po przekroczeniu progu restauracji. Jeśli nie zostaniemy przywitani w sposób uprzejmy, a poziom obsługi będzie pozostawiał wiele do życzenia, to ostateczny osąd lokalu również nie będzie najlepszy. Kierownik restauracji, nazywany czasami jej menadżerem, powinien to wszystko połączyć w jednolitą całość, aby ludzie pragnęli wracać do lokalu razem ze swoimi przyjaciółmi.
Jak widać kucharze wcale nie są najważniejszymi osobami w restauracjach. Oczywiście to oni odpowiadają za to, co wyląduje na naszych talerzach, ale zanim to nastąpi szereg innych osób musi zadbać o produktyi o nas, czyli o klientów.