W jaki sposób wyselekcjonować idealną agencję reklamową dla swojego przedsiębiorstwa?

Kiedy przedsiębiorstwo rozwija się albo wypuszcza obiecujący produkt, niekiedy zachodzi potrzeba najęcia agencji reklamowej. Każdy, kto będzie jej szukać może czuć się zdezorientowany, liczbą firm, które działają na rynku.

Czy istnieje sposób na wybranie tej jedynej, która spełni oczekiwania przedsiębiorcy i stworzy skuteczną kampanię? Jak to zrobić?
reklama

Autor: reynermedia
Źródło: http://www.flickr.com
Po pierwsze, trzeba podpytać bardziej doświadczonych kolegów. Może znają warte polecenia firmy? Jak im się z nimi pracowało? reklama stworzona przez agencję z polecenia nie musi być lepsza, ale przy pracy nad reklamą ważne jest, żeby współpraca zleceniodawcą i agencją przebiegała nienagannie.
Jeśli nie uda się wyselekcjonować nikogo przez rekomendacje, zostaje przeszukiwanie sieci. Na co wracać uwagę? Oczywiście, portfolio i znalezione opinie. Agencji reklamowych jest jednak niesłychanie dużo, branża jest zmienna, warto więc skorzystać z podpowiedzi prasy branżowej albo poszukać, które agencje otrzymały nagrody za swoją pracę i są prelegentami na konferencjach branżowych. To oznacza, że agencje, które bierzemy pod uwagę, mają coś do powiedzenia w branży.
bankomat

Autor: florian meyer
Źródło: http://www.flickr.com
Wartością każdej firmy produkującej reklamy są osoby w niej zatrudnione.

Aby zdobyć świeże informacje na omawiane zagadnienie przenieś się tutaj (www.ulgaoddlugu.pl/upadlosc-konsumencka-czym-jest-i-czy-warto-z-niej-skorzystac/), a zapewne nie będziesz zawiedziony Sprawdź to!

komunikacja z nimi musi być bez zarzutu, i to z każdym pracownikiem, z którym dyskutujemy, zaczynając od tych, z którymi wymienia się początkowe maile, po tych, które są przydzieleni do konkretnego projektu. Jeśli komunikacja z agencją kuleje, jeśli specjaliści nie mają czasu dyskutować, tylko tworzą nad głowami zleceniodawców, nie warto z nimi współpracować. Jeśli kontrakt jest już podpisany, musi być to istotna wskazówka na przyszłość.

Dobra agencja reklamowa powinna być także świetnym parterem, który przede wszystkim rozmawia, a nie mówi. Nikt nie jest przecież idealny – ani pracownicy agencji, ani ich zleceniodawca. Aby powstała doskonała reklama potrzeba więc wiedzy i doświadczenia obydwu stron.