Trzeba dbać o konsumenta

W każdej grupie funkcjonuje wiele przedsiębiorstw z propozycji których może skorzystać kontrahent, a co się z tym łączy, kiedy rzeczywiście chcemy go przy sobie utrzymać, to powinniśmy włożyć sporych starań, żeby nasza oferta była dla niego naprawdę bardzo interesująca oraz niesamowicie pociągająca, przez to właśnie jak najczęściej musimy przygotowywać przeróżnego rodzaju rabaty i nagrody.

Program lojalnościowy

Źródło: www.spiceupyourblog.com

Programy lojalnościowe można rozbudowywać

Jeśli chcemy nagradzać kontrahenta za to, iż zrobi sprawunki w naszej sieci, to zawsze możemy stworzyć programy lojalnościowe , które będą się wspierały na zbieraniu punktów i ich następnym wymienianiu na różnorakiego typu interesujące produkty. Oczywiście wartość produktów powinna być różnicowana, tak aby kontrahent samodzielnie mógł zdecydować jak wiele punktów pragnie uzbierać i co dokładnie pragnie od nas zainkasować. Dzięki temu, że takie programy możemy cały czas rozszerzać, mamy szansę być pewni, że kontrahent ciągle wyszuka u nas coś ciekawego, co powstrzyma go przed przejściem do konkurencji.Motywacja jest świetnym narzędziem

Następną formą, która pozwala nam przyciągnięcie oraz dalsze utrzymanie kontrahentów to przeróżnego rodzaju programy motywacyjne (zadbaj o swojego klienta!), które zakładają, że klient musi wydać daną kwotę, żeby móc skorzystać z rabatów oraz promocji, które dla niego przygotowaliśmy.

Absorbuje Cię mieszczący się w tym serwisie tekst? Kliknij zatem poza tym tutaj i zobacz więcej info czy można iść na l4 na wypowiedzeniu na omawiany temat!

Pewnie że te wartości mogą być różne, mogą się przemieniać i co jakiś czas mają szansę się też zmieniać nagrody, nie mniej już nie raz pokazano, iż taka forma przyciągania kontrahentów jest najlepsza.

zniżka

Korzystajmy z tego co sprawdzone

Już dawno temu udowodniono, że tymczasowe promocje, przygarniają jedynie tymczasowych klientów, którzy raz wykonują zakupów w naszym sklepie, a w następnym tygodniu są już w konkurencyjnym, gdzie ukazała się cudowniejsza promocja. Mimo wszystko już od dłuższego czasu eksperci od marketingu głoszą, iż programy wspierające się na lojalności oraz motywowaniu przygarniają klientów, którzy już pozostają z danym sklepem, ponieważ jedynie dokonując w nim sprawunki mogą dostać nagrody, a więc po co mieliby chodzić po innych marketach?