Jeżeli ktoś zatrzyma się na informacjach ze starszych wersji, to może nie wykorzystać większości funkcji, jakie może dać nowy program, lub nawet może sobie nie poradzić z najprostszymi sprawami. Tym bardziej poszerzać swoją wiedzę powinni na przykład inżynierowie którzy się zajmują projektowaniem cad/cam (), dla nich solidne nauczenie się nowych programów to wymóg tego, żeby odpowiednio wykonać swoją pracę.
Wiadomości można zdobywać na różne sposoby. Duża część pracodawców wysyła swoją kadrę na najróżniejsze kursy i szkolenia, na których nauczyć się oni mogą wielu przydatnych w pracy rzeczy. Można także samemu zdobywać wiedzę, korzystając na przykład z przeróżnych kursów, podręczników i poradników (zamów niedrogo w sieci: książki do biznesu). Jeżeli ktoś przykładowo się zajmuje technologiami baz danych, to niezbędnie w jego bibliotece powinny się znaleźć bazy danych podręczniki, z których można będzie czerpać najnowsze wiadomości o tym, co właśnie robi. Natomiast kierowników działów, managerów i przedsiębiorców powinny zainteresować najnowsze biznes podręczniki, z ich pomocą mogą oni poznać najnowsze inspiracje i trendy o tym, w jaki sposób najkorzystniej podejmować decyzje, przeprowadzać rozmowy biznesowe i zajmować się biznesem. Jednak we wszystkich przypadkach pamiętać należy, że sam zakup poradnika czy podręcznika to za mało, żeby czegoś się nauczyć, trzeba jeszcze porządnie go przeczytać i chcieć zdobyte umiejętności wykorzystać.