Opiera się ono na tym, że do jakiejś placówki deleguje się bez zapowiedzi badacza, który ma prezentować się jak zwyczajny klient – musi zrobić zakupy bądź skorzystać z usługi. Pracownicy przedsiębiorstwa nie mogą zdawać sobie sprawy, że wizytuje ich właśnie tzw. „mystery shopper”. Po zakupach w placówce badacz musi uzupełnić specjalny kwestionariusz, w którym zrecenzuje swoje wrażenia z zakupów. Tą drogą można skutecznie ocenić jakość obsługi klienta. Jeśli pracownicy przybytku nie mają pojęcia, że oto właśnie odwiedził ich „tajemniczy klient”, zachowują się swobodnie, tak jak na co dzień.
Szukasz fascynujących wiadomości na opisywany temat? To idealna chwila, ponieważ został przygotowany niezły serwis (https://3podatki.pl/), który ma istotne dane na taki temat.
Wyklucza to poważną wadę wizytacji szefostwa w sklepach firmy – świadomi kontroli ludzie zawsze usiłują wypaść jak najlepiej.Czytaj dalej
W XXI wieku internet podarował firmom wiele skutecznych narzędzi do uzyskania opinii konsumentów. Najefektywniejszym są oczywiście fanpage na Facebooku, który jednoczy ze sobą już ponad miliard ludzi na Ziemi. Każda działalność gospodarcza powinna posiadać fanpage na Facebooku, na którym użytkownicy mogą przekazywać swoje recenzje na temat produktów i usług. Podstawową rolą administratora jest nieustanne czytanie tych wszystkich głosów. Głosy fejsbukowiczów muszą być przekazywane do zarządu działalności. Obecni klienci chcą, by marki brały pod rozwagę ich opinie.
Napisał