
Agencja brandingowa wprowadza na rynek nowe marki albo zajmuje się optymalizacją działań już istniejących. Agencja marketingowa z Wrocławia działa kompleksowo – od przygotowania strategii aż po projekty graficzne. Np. projektowanie znaków, systemów identyfikacji, opakowań, projektowanie na potrzeby kampanii i oznakowania pojazdów. Oprócz tego proponujemy takie pola działania jak: marketing mediach społecznościowy, prowadzenie blogów dla firm oraz działania public relations. Wrocławska agencja marketingowa poleca marketing w mediach społecznościowych. Wybuch popularności portali takich jak Instagram, GoldenLine, Facebook lub wyciąganie wtryskiwaczy wrocław Pinterest pokazują, że w społecznościach jest ogromny potencjał. Internauci komunikują się między sobą, wymieniają swoje zdania i łączą w grupy tematyczne. Firmy świadome tego mogą się dołączyć, by zarówno kreować rozpoznawalną markę, jak i zwiększać sprzedaż. Agencja marketingowa z Olszewskiego 7 obsługuje Facebookiem, Instagramem, Goldenline itp… Regularnie kreuje ciekawe wpisy przygotowane pod grupę docelową przedsiębiorstwa. Nawiązuje pozytywne relacje z użytkownikami, odpowiada na zapytania użytkowników. Monitoruje obecność marki w Internecie. Organizuje konkursy dla Internautów.

Agencja marketingowa z Wrocławia prowadzi blogi dla firm. Prowadzenie bloga firmowego przestało być tylko i wyłącznie elementem wizerunkowym, a zaczęło realnie wpływać na wyniki finansowe firm. Agencja zakłada blogi dla firm w unikatowych szatach graficznych, stworzonych specjalnie na zamówienie. Kolorystyka tych blogów idealnie komponuje się z wyglądem strony internetowej marki. Agencja pisze blogi, co rusz uzupełniając je o ciekawe wpisy. Przygotowuje także video na określone tematy jaki i promuje te video na portalach społecznościowych, popularyzując ich oglądalność. W ramach działań public relations agencja marketingowa tworzy komunikat na temat danego przedsiębiorstwa do mediów internetowych oraz tradycyjnych. Agencja kontaktuje się z redaktorami nowych mediów i tradycyjnych oraz zapoznaje ich z komunikatem danej marki. Pod koniec miesiąca, agencja przygotowuje raport z informacją dot. mediów, w których znalazły się wzmianki o danym przedsiębiorstwie.