Współczesna reklama coraz częściej sięga po nowoczesne technologie. Bardzo popularny stał się tu internet, do którego zaczęła się przenosić coraz większa część tortu reklamowego, a kampanie budżetami już przekraczają to, co było do tej pory znane z telewizji i radia.
Także tradycyjne reklamowe formy doczekują się swoich odpowiedników w nowej odsłonie, przykładowo ostatnio bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się panele led. W wielu przypadkach zastępują one typowe tablice, na których były naklejane na jakiś czas reklamy. Panele dają w tym obszarze zupełnie nowe możliwości, bo za pomocą systemu sterowania wyświetlaniem obrazu pozwalają na prowadzenie wielu kampanii równolegle.
Wystarczy tylko ustawić co i kiedy ma być emitowane i elektronika sterująca wszystko załatwi. Dużą zaletą tego typu paneli jest także ich widoczność, dzięki wydajnym diodom są one dużo bardziej widoczne, niż zwykłe tablice, nie są im straszne nawet trudniejsze warunki, takie jak deszcze, mgły czy ciemność.
Autor: Paul Hudson
Źródło: http://www.flickr.com
Panele led będą wykorzystywać tak popularne obecnie światło diodowe, które święci także swoje triumfy w nowoczesnym oświetleniu. Mają one budowę modułową, przez co bez żadnego problemu można je łączyć w znacznie większe zestawy.
Tak samo ekscytujące zagadnienia znajdziesz w podobnym serwisie. Jeśli pragniesz je zgłębić – zobacz pod linkiem (https://ats-sport.pl/), który jest tu!
Często wykorzystuje się je przykładowo w czasie różnych imprez plenerowych, gdzie na ten właśnie czas montuje się wielkie ekrany, jakie się później rozmontowuje i przewozi w następne miejsce.
Każdy moduł jest złożony z określonej liczby pikseli, które są od siebie oddalone o kilka czy kilkanaście milimetrów. Z kolei każdy z pikseli złożony jest z trzech niezależnych diod, o barwie czerwonej, zielonej i niebieskiej. Sterując poziomem świecenia wszystkich diod można otrzymać końcowy kolor, jaki zobaczy odbiorca. Przez takie możliwości na panelach można wyświetlać kolorowe, dynamiczne obrazy, jakie poza tym są wyjątkowo ostre i wyraźne. Panele LED charakteryzują dużą wytrzymałością na warunki atmosferyczne, mogą pracować bez względu na pogodę, więc firmy reklamowe coraz częściej korzystają z ich możliwości.