Programy lojalnościowe można rozbudowywać
Jeśli chcemy nagradzać kontrahenta za to, iż zrobi sprawunki w naszej sieci, to zawsze możemy stworzyć programy lojalnościowe , które będą się wspierały na zbieraniu punktów i ich następnym wymienianiu na różnorakiego typu interesujące produkty. Oczywiście wartość produktów powinna być różnicowana, tak aby kontrahent samodzielnie mógł zdecydować jak wiele punktów pragnie uzbierać i co dokładnie pragnie od nas zainkasować. Dzięki temu, że takie programy możemy cały czas rozszerzać, mamy szansę być pewni, że kontrahent ciągle wyszuka u nas coś ciekawego, co powstrzyma go przed przejściem do konkurencji.Motywacja jest świetnym narzędziem
Następną formą, która pozwala nam przyciągnięcie oraz dalsze utrzymanie kontrahentów to przeróżnego rodzaju programy motywacyjne (zadbaj o swojego klienta!), które zakładają, że klient musi wydać daną kwotę, żeby móc skorzystać z rabatów oraz promocji, które dla niego przygotowaliśmy.
Absorbuje Cię mieszczący się w tym serwisie tekst? Kliknij zatem poza tym tutaj i zobacz więcej info czy można iść na l4 na wypowiedzeniu na omawiany temat!
Pewnie że te wartości mogą być różne, mogą się przemieniać i co jakiś czas mają szansę się też zmieniać nagrody, nie mniej już nie raz pokazano, iż taka forma przyciągania kontrahentów jest najlepsza.
Korzystajmy z tego co sprawdzone
Już dawno temu udowodniono, że tymczasowe promocje, przygarniają jedynie tymczasowych klientów, którzy raz wykonują zakupów w naszym sklepie, a w następnym tygodniu są już w konkurencyjnym, gdzie ukazała się cudowniejsza promocja. Mimo wszystko już od dłuższego czasu eksperci od marketingu głoszą, iż programy wspierające się na lojalności oraz motywowaniu przygarniają klientów, którzy już pozostają z danym sklepem, ponieważ jedynie dokonując w nim sprawunki mogą dostać nagrody, a więc po co mieliby chodzić po innych marketach?