Ciężko wyimaginować sobie bez nich zarządzany z pomyślnością biznes, a jeszcze trudniej zrozumieć fakt, iż wielu biznesmenów rezygnuje z posiadania indywidualnych bilecików reklamowych.
Co ich odstrasza?
Głównie wygórowana cena, jaką trzeba zapłacić za projekt graficzny jak też czas, który należy poświęcić na rozmowy dotyczące formy wizytówek oraz zastosowanie późniejszych korekt graficznych. Jest jednakże sposób na to, ażeby zamienić długi, męczący a także drogi proces projektowania wizytówek w przyjemność. Kreowanie wizytówek możemy podzielić na poniższe kroki: Zdefiniowanie funkcjonalności. Wizytówki jest to narzędzie wszechstronne, sprawdzające się w roli prywatnego biletu biznesowego, materiału promocyjnego wykorzystywanego w sprzedaży bezpośredniej czy nośnika informacji handlowych, które docierają do obszernej grupy adresatów. Mając owo na uwadze dobrze jest – przed zaczęciem projektu – określić, do kogo szkicowana wizytówka ma dotrzeć. Warto albowiem zróżnicować formę i zaprojektować on-line wizytówki w paru typach, na przykład osobistych (na zebrania z Kontrahentami) jak też ogólnych (dla PRacowników, partnerów). Drugi etap po określeniu grupy docelowej to wybór szablonu – marketingowego podkładu na jaki naniesione zostaną niuanse wizytówki. Mogą to być przykładowo wizytówki klasyczne – skocz.
Źródło: http://www.flickr.com
Wzornik wizytówki to tło, które można w dowolny sposób zorganizować, dopasować oraz, przede wszystkim, spersonalizować – obejrzy wizytówki dla tłumacza.
Gdy tło wizytówki będzie gotowe, trzeba wypełnić je krótkim, wyraźnym, bardzo tematycznym tekstem, np. wizytówka (sprawdź: wizytówki nowy sącz) tłumacz lub wizytówka salonu fryzjerskiego.