W jaki sposób wykorzystać serwis youtube w nowoczesnym marketingu

Youtube. Imponujących rozmiarów okno na świat. Źródło wiedzy, pokazanie własnego „ja” i własnych umiejętności. Od dłuższego czasu to także fantastyczna popularyzacja własnej działalności. Przekonajmy się sami, że posiadanie własnego kanału filmowego na tym serwisie, nie wymaga od nas nakładu środków finansowych, przy czym nie jest trudne.

projekt marketingowy

Autor: Epicantus
Źródło: http://www.flickr.com
Wystarczą: energia instalacje fotowoltaiczne szczecin , inwencja i najważniejsze – towar, który planujemy pokazać odbiorcom. Reklamy wideo w YouTube stają się coraz częściej stosowanym zabiegiem dotarcia do użytkownika. Jednak ujrzeć w sklepie internetowym fotografię noży kuchennych, to nie to samo co zobaczyć film na temat tego jak sprawują się w kuchni.

Produkt zaskarbia zaufanie, a my mamy pewność, że ewentualny zakup nie okaże się pomyłką. Do niedawna film reklamowy jako forma promocji, głównie wskutek sporych kosztów realizacji i emisji, możliwy był jedynie dla najlepiej prosperujących firm.

Obecnie dzięki rozwojowi technologicznemu a także serwisowi youtube, z tej formy reklamy mogą korzystać także mniejsze firmy. Emisja na youtube jest bezpłatna a przy tym tania, albowiem filmy powstają przy pomocy amatorskiej kamery video. W wielu agencjach reklamowych utworzyły się nawet działy, ukierunkowane na tworzenie spotów reklamowych przeznaczonych do wyemitowania w sieci.

Firmy, biorąc pod uwagę fakt, iż przyszło nam żyć w cywilizacji obrazu, rezygnują z powszechnie stosowanych form promocji, na rzecz obrazów wideo. Specjaliści od marketingu uświadomili sobie, że doświadczają kontaktu z nowym pokoleniem, często niepodatnym na zwykły przekaz reklamowy – .

Promocja w youtube dotknęła nawet firmy do tej pory tradycyjnie podchodzące do formy marketingu, np. banki. Nie zapominajmy tylko, że udostępnienie firmowego filmu reklamowego na youtube to nie wszystko. Jeśli już dopilnowaliśmy, aby spot był interesujący, dowcipny i prowokujący do dyskusji, należy też wybrać właściwy do danej grupy docelowej gatunek spotu.

Co więcej, nawet jeżeli film będzie mocno kreatywny, a dzięki temu promowany przez samych użytkowników internetu, to dodatkowo możemy tę promocję wzmocnić. Wówczas możemy liczyć na ogromną widownię i odnieść sukces rynkowy.