Skuteczna promocja niewielkiej firmy nie musi być ogromnie kosztowna. Do klientów możesz dotrzeć już za parę tysięcy złotych.
Do doboru mamy mnóstwo metod, zaczynając od nieskomplikowanych ulotek aż po kampanie reklamowe w regionalnych gazetach.
Źródło: http://www.flickr.com
Źródło: http://www.flickr.com
Każda jednostka otwierająca przedsiębiorstwo musi pamiętać o reklamie swojej firmy. Nawet najlepszy pomysł na biznes się nie sprawdzi przy braku nabywców. Nie warto jednak działać nazbyt pospiesznie. Gdy firma dopiero raczkuje, ważny jest każdy grosz. Ogromne środki na promocję w telewizji wydają giganci rynkowi. Na początek starczą ładnie wydane foldery, anons w miejscowej prasie czy też mały billboard w sąsiedztwie siedziby firmy. Możesz też znaleźć jednostkę wykonującą gadżety dla firmy i zamówić dla przykładu reklamowe długopisy z logo (logo 3D) twego przedsiębiorstwa.
Dobór sposobu będzie zależeć od możliwości finansowych, jak również charakteru prowadzonych działań. Większa część profesjonalistów akcentuje jednakże, że planując niewielką nawet reklamową kampanię, należy zastosować metody mieszane. Takowa Strategia powiększa szansę na dojście do ogromnej grupy konsumentów. Najczęściej wykorzystywaną odmianą reklamy outdoorowej jest z pewnością wywieszenie tablicy informacyjnej w okolicy siedziby naszej firmy. Nie możemy jednakże zapomnieć o uzyskaniu pozwolenia od zarządcy posiadłości. Ekonomicznie oraz bez potrzeby wypełniania serii zaświadczeń możemy natomiast okleić firmowy pojazd.
To dobry sposób dla firm, jakich pracownicy jadą do klienteli: na przykład firm przeprowadzkowych albo cateringowych. Nie zapomnij także o profesjonalnej stronie WWW.